Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
6:30 - 14:30
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. REKLAMAČNÍ ŘÁD
Reklamační řád pro internetový obchod

 

Článek 1
Úvodní ustanovení

  1. Tento Reklamační řád pro internetový obchod (dále je reklamační řád) upravuje postup         při vyřizování reklamace výhradně pro zboží zakoupené v internetovém obchodě na     adrese http://eshop.vms.cz/ (dále jen e-shop)

Článek 2
Odpovědnost za jakost

  1. Prodávající, VMS VISION, s.r.o., odpovídá za to, že zboží dodané Kupujícímu odpovídá deklarované jakosti, objednanému množství, technickým parametrům a nevykazuje podstatné vady, které by bránily jeho používání.

Článek 3
Právo na reklamaci

  1. Kupující je oprávněn u VMS VISION, s.r.o. reklamovat pouze zboží dodané Prodávajícím.
  2. Kupující je oprávněn reklamovat u VMS VISION, s.r.o. vady dodaného zboží, které mu brání v jeho řádném a plnohodnotném užívání.
  3. Kupující je oprávněn reklamovat u VMS VISION, s.r.o. vadná kvantitativní a kvalitativní plnění nebo termínová plnění, pokud jsou v rozporu s údaji uvedenými v zaslaném potvrzení objednávky.
  4. Kupující má právo na bezplatné, úplné a včasné odstranění vady v případě, že reklamace byla Prodávajícím uznána jako oprávněná a byla uplatněna předepsaným způsobem.
  5. Právo na reklamaci nevzniká, pokud k poškození či ztrátě v dodávce došlo v době, kdy za její kvalitu a úplnost odpovídal přepravce nebo další subjekt.
  6. V případě sporu mezi VMS VISION, s.r.o. a Kupujícím je směrodatné stanovisko soudního znalce.

Článek 4
Záruční doba

  1. VMS VISION, s.r.o. poskytuje na dodané zboží záruční dobu v délce 24 měsíců. Tato záruka začíná běžet dnem převzetí zásilky zboží.
  2. Záruční doba se automaticky prodlužuje o dobu záruční opravy.
  3. Při výměně vadného zboží za bezvadné (nové) platí záruční doba dle Článku 4 odst. 1.

Článek 5
Způsob uplatnění reklamace

  1. Kupující je povinen uplatnit reklamaci písemně v záruční době u VMS VISION,s.r.o.
  2. Pro posouzení vady zboží, eventuelně oprávněnosti reklamace je Kupující povinen předložit VMS VISION, s.r.o. reklamované zboží v originálním obalu nebo obalu plně nahrazujícím originál, doklad (fakturu) o nabytí zboží u VMS VISION, s.r.o. , dále je Kupující povinen specifikovat vadu zboží a zásilku reklamovaného zboží označit viditelně nápisem „Reklamace nákup e-shop“
  3. Dopravu reklamovaného zboží zpět na adresu VMS VISION, s.r.o. hradí Kupující.
  4. V případě uplatnění oprávněné reklamace zásilky zboží Kupujícím, jsou další přepravní náklady takto vzniklé hrazeny Prodávajícím.

Článek 6
Vyřízení reklamace

Odstranitelné vady

  • Odstranitelnými vadami se pro tento případ rozumí:
  1. poškození nebo vady vyměnitelných dílů a částí,
  2. nutnost seřízení pohyblivých částí,
  3. chybějící příslušenství,
  4. vadné nebo neúplné balení nebo označení.
  • Oprávněnou reklamaci odstranitelné vady vyřídí Prodávající:
  1. výměnou, opravou, seřízením nebo doplněním,
  2. pokud se odstranitelná vada opakuje (alespoň dvě stejné vady po předchozích opravách u stejného zboží anebo větší počet shodných odstranitelných vad u téhož zboží), může Kupující dle své volby požadovat vyřízení reklamace jako vady neodstranitelné,stejný postup platí i pro případ nedodržení sjednané lhůty k odstranění vady Prodávajícím.

Neodstranitelné vady

  • Neodstranitelnými vadami se pro tento účel rozumí:
  1. trvalé a neodstranitelné poškození povrchových ploch a funkčních částí,
  2. úplné zničení výrobku během dopravy nebo jiné manipulace za účasti VMS VISION, s.r.o.
  • Oprávněnou reklamaci vyřídí VMS VISION, s.r.o.:
  1. výměnou vadného zboží za bezvadné
  2. zrušením kupní smlouvy a vrácení peněz
  3. pokud neodstranitelné vady nebrání užívání zboží, může VMS VISION, s.r.o. nabídnout odběrateli přiměřenou slevu z ceny zboží (toto řešení podléhá oboustrannému souhlasu)

Článek 7
Lhůty pro uplatnění a vyřízení reklamace

  1. Reklamaci vadného či neúplného plnění musí Kupující uplatnit nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky zboží.
  2. VMS VISION, s.r.o. je povinen nejpozději do tří pracovních dnů ode dne přijetí předmětu reklamace uplatněného dle článku 5, sdělit Kupujícímu výsledek posouzení reklamace, včetně návrhu na způsob a termín vyřízení reklamace.
  3. Lhůta pro vyřízení oprávněné reklamace činí nejvýše 30 dnů.

Článek 8
Závěrečná ustanovení

  1. Na reklamace uplatněné jiným způsobem nemusí VMS VISION, s.r.o. brát zřetel.
  2. Jakýkoliv dříve vydaný Reklamační řád pro internetový obchod pozbývá tímto dnem platnost.
  3. Tento Reklamační řád internetového obchodu platí od 12. dubna 2011.

V Boskovicích 12. 4. 2011

© 2019 VMS VISION s.r.o., všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.